#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

15 Tem 2013

Bugün Alabilecegin Keyfi Yarına Erteleme

www.tips-fb.com


  • Sebepsiz de gülebilir bir insan, sebepsizce gülümse. Ruhunun derinliklerinde saklı mutlu çocuğu uyandırdığını fark edeceksin. Ve unutma, gülümsemek bulaşıcıdır, gülümsemenden azıcık da başkalarına ver :)
  • Uzun zamandır aramadığın aile büyüklerini ara, hatta imkanın varsa ziyaret et. Onların gözlerindeki çocuksu gülümsemenin tadını bir kez daha hisset.. :)
  • Bir şarkı aç, en sevdiğin olsun ve mümkünse neşeli bir şarkı... Bağıra bağıra şarkı söylemeyeli uzun zaman oldu değil mi? Bugünün yarını yok unutma, neşelenmenin tam zamanı.. :)
  • Güneşin altında sıcaktan bunalmış dilenciye para yerine buz gibi bir kola ver, bunun onu paradan daha çok mutlu ettiğini görünce şaşıracaksın :D
  • Sevdiklerine sarıl, en gergin anlarında dahi sarılmanın verdiği enerjinin seni nasıl dingin ve huzurlu bir insana dönüştürdüğüne inanamayacaksın.. ;)
  • Gururun kimseye bir faydası yok. Git ve özür dile. Hem sen hem de o rahatlasın artık.  Belki de seni affetmek için senin gerçekten pişman olduğunu anlamak istiyordur. Haa bu arada gerçekten pişman ol da özür dile, kimseyi kandırma yani!
  • Affet. Haklısın biliyorum ama affetmenin özgürlüğü inan öfkenden daha tatlı. Affet ve gülümse..
  • Bir balon al ve yolda yürürken küçük bir çocuğa ver. Sevinci gerçekten görülmeye değer :)
  • Aşık olduğun insana sevdiğini her an söylemekten çekinme.. Sevgi paylaşıldıkça çoğalır.. Sevdiğini söylemek hem seni hem onu rahatlatır, gevşetir, pamuk gibi yapar :)
  • Şükret, dua et, sabret... Güzel günler seninle olacaktır, hepsini denedim, güven bana ;)
    Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle;
    Sevgiler herkese!



Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥