#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

30 Ara 2013

$40 değerinde alışveriş çeki sonuçları

www.tips-fb.com

2013'ün son çekilişini çekmiş bulunuyoruz!..
Lafı fazla uzatmadan kazanan arkadaşımızı açıklıyorum;

Yorumunun sahibi; vqeo vqeıoe
Tebrikler!

Kazanan kişinin en kısa sürede benimle iletişime geçmesi gerekiyor. Yarın akşam şehir dışına çıkıyorum. Yarın öğlene kadar kazanan arkadaş iletişim bilgilerini yollamazsa çekilişi önümüzdeki hafta tekrarlayacağım.
Sevgiyle kalın.




Beğendiysen paylaş o zaman :)

1 yorum:

  1. İNANAMIYORUUUUUM :D hayatımda ilk defa bir şey kazandım! Çok teşekkür ediyorum, çoooooook :) :) :)
    Hemen iletişim bilgilerimi yolluyorum ve sabırsızlıkla kuponumu bekliyorum :D hihii :D Sevgilerrr

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥