#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

3 Ara 2013

FaceDermo Çekilişi Sonucu

www.tips-fb.com
Günaydın şekerler!.. :)
Merakla beklenen FaceDermo çekilişimizi sonunda açıklıyorum.
Sıkı durun...
ve kazanan talihli arkadaşımız;

Hobim Hobin blogunun yazarı F.Reyyan Saka
Kazanan arkadaşımı canı gönülden kutluyor, en kısa sürede iletişime geçmesini bekliyorum.
04.12.2013 Saat 13.00'e kadar iletişim bilgilerini yollayamazsa sırasıyla yedek talihlilere hak devredilecektir.

Yedek Talihliler
 emel, sihirlimavi, cangz7


Pembe CicilerÇekilişimin Sonucu için takipte kalın.
Sevgiler

NOT: BELİRTİLEN TARİHE KADAR ASIL VE YEDEK TALİHLİLER İLETİŞİM BİLGİLERİNİ YOLLAMADIKLARI İÇİN ÖDÜL HAKKI YEDEK TALİHLİLERDEN CAGZ7'YE DEVREDİLMİŞTİR.


Beğendiysen paylaş o zaman :)

3 yorum:

  1. Öncelikle şanslı arkadaşı tebrik ederim.Yedeklerde olmak da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, her ihtimale karşı iletişim bilgilerini yolla bana ;) yarına kadar iletişim bilgilerini alamazsam hak sana devredilecek.

      Sil
  2. I love it when individuals come together and share
    ideas. Great blog, continue the good work!

    Take a look at my site; Willa

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥