#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

30 Ara 2013

Home Art Yatak Örtüsü Çekilişi Sonuçları

www.tips-fb.com
Eveeet, bir çekilişimizin daha sonuna geldik.
Çekilişe katılan tüm arkadaşlarıma ve sponsorumuz Mobil Perde'ye çok teşekkür ederim.
Katılım hayli fazla oldu. Fakat adil bir çekiliş olması için linkleri üşenmeden tek tek kontrol ettim.
Yanlış link verenleri, farklı tarihlerde aynı isimle 1'den fazla katılım yapanları (1 hafta arayla mesela),
Ve blogumun izleyicisi olmayanları katılım dışı saydım. (Bu zorunlu şarttı, üzgünüm)

Sonuç olarak 95 katılım ve ek katılım haklarıyla birlikte 222 katılım hakkı içinden kazanan o şanslı isim;


Minerv'anın Öyküsü blogunun yazarı = MİNERVA
Tebrikler Minerva!
Kazanan arkadaşımı tebrik ediyor, en kısa zamanda benimle iletişime geçmesini bekliyorum.
Blog paylaşımları +4 hak olduğu için blogger arkadaşlarımızın şansları biraz daha fazla oluyor.
Kazanamayan arkadaşlarım lütfen üzülmesinler, yepyeni çekilişlerim kapıda.
Seviyorum hepinizi :)


Beğendiysen paylaş o zaman :)

4 yorum:

  1. KILPAYI KAÇIRMIŞIM ÇOK ÜZÜLDÜM :(

    YanıtlaSil
  2. çooooooooooooook çook mutlu oldum. iletişim bilgilerimi hemen mailine atıyorum. Kocaman optüm sevgilerimle :))))))

    kızımın şansına oldu. çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥