#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

12 Nis 2014

KLEOPATRA BEYAZ SIR'A GELDI!

www.tips-fb.com
Hayatin her renginden biraz alınca ortaya gökkuşağı çıkıyor ve ben bayılırım gökkuşağına.
diyor bugünkü konuk yazarımız. Kendisinin öyle sağlam bir kalemi var ki; okurken ''Acaba hazır bir yazı mı okuyorum?'' hissine kapılıyor insan. 2012'den bu yana hem akıcı, hem de ilginç hikayeler yazıyor.
Lafı çok fazla uzatmadan kalemimi çok kıymetli yazarımız Mukaddes Tiryaki'ye emanet ediyor, keyifli okumalar diliyorum :)

Gunlerden bir gun Kleopatra Dalyan'da yaptigi camur banyosundan cikip, bahar gelmis buralara soyle bir orman havasi alayim diye dusmus yolllara. Epeyce bir sure yurudukten sonra duydugu bir sesle irkilmis ve sesin geldigi yone dogru yurudugunde bir de ne gorsun Pamuk Prenses'in uvey annesi elinde kocaman bir aynaya bagirarak "Ayna ayna soyle bana benden guzeli var mi?" diye soruyormus.
Guzelligi dillere destan olan Kleopatra camur banyosunda guzellesmenin ve sevgilisi Sezar'in askinin coskusuyla icinden "bu kadinin benden haberi yok sanirim" diye gecirip tam yoluna gidecekken bastigi bir odun parcasinin citirdamasi sonucu, uvey anne kim var orda? diye seslenmis.
-Benim Misir Kralicesi Kleopatra diye cevaplamis kralice.
-Aman allahim dunyanin en guzel kadini, sevgili kralicem siz ne ariyorsunuz burada diye sormus? uvey anne.
-Misafirlige geldim, ormanda yuruyus yapmak cildimi tazeliyor, sen niye doganin huzurunu bozuyorsun aynaya bagirarak diye sormus Kleopatra.
-Sevgili kralicem bana bu aynalar hep yalan soyluyor, sence ben daha fazla nasil guzellesebilirim, bakarmisin cildime, goz altlarima her gun bir kirisik daha ekleniyor diye aglamaya baslamis.
Normalde kati bir kadin olan Kleopatra uvey annenin gozyaslari karsisinda dayanamayip, sana kendi sirlarimi verecegim ama kimseye soylemeyeceksin demis.
Ormanlarin bilgini baykus, kralicem "Sirrini soyleme dostuna, dostun soyler dostuna." diye uyarsada dinlememis Kleopatra ve baslamis anlatmaya.
- Guzellesmenin birinci sirri dostla icilen kahvedir ve kirk yil hatiri vardir, hadi bakalim sahile gidip orta sekerli bir kahve icelim ve baslayalim guzellik sirlarimizi anlatmaya demis.
- Uvey anne dunden merakli kahveler benden sevgili kralicem demis ve hemen sahile inip mis gibi bir havada baslamislar kahvelerini icmeye.
-Ben demis Kleopatra ne camur banyolari yaptim, gozlerimin surmesi icin kac tane kimyaci calistirdim, cogunu isten attim guzel yapamadilar diye, renkli goz boyalarim icin nerdeyse butun agac cinslerinin kokunu kuruttum ama  bir turlu tam istedigim gibi guzellesemedim. Sezar kac tane adaminin kellesini ucurdu bana istedigim kirmizilikta bir ruj yapamadilar diye demis.
- Eeee demis uvey anne, sonra nasil bu kadar guzellestin?
- Ben senin gibi elime aynayi alip beklemedim, bilgin baykuslarima cabuk sorun sorusturun, detayli bir bilgiyle karsima gelin daha nasil guzellesebilirim? diye gorev verdim. Gunlerce heyecandan kalp krizi gecirecegimi sandim beklemekten. Beklenen gun gelip arastirma sonuclari elime gectiginde o an anladim guzelligime guzellik katabilecegimi demis.
- Uvey anne, samimiyeti artirip catlatacaksiniz beni kralicem hadi ama demis.
- Kralice, arastirma ekibim yuzlerce kadini izlemis nereden alisveris yapiyorlar, hangi urunu kullaniyorlar diye
kadinlarin hepsi "BEYAZ SIR" diye bir siteden bahsetmis ve demislerki biz bu siteyi kesfetmeden ne sikintilar yasadik, soyleyin Kleopatra'ya camur banyolariyla falan ugrasacagina, "BEYAZ SIR"a gelsin ve BEYAZ SIR'ın tavsiyelerine kulak verip, guzelligine guzellik katsin, ne bekliyor hala demisler?
 - O gun bugundur güzellik konusunda her türlü soruma  BEYAZ SIR'da cevap bulurum, iste gordugun bu guzellik, onun güzellik sırlarını uygulayarak oluştu, sahibi de pek zarif bir insandir her gittigimde bir kahve iceriz ve ben icim rahat,gonlum rahat bir sekilde donerim sarayima demis.
- O anda uvey anne ayaklarina kapanmis Kleopatra'nin sana minnettarim bunu benimle paylastigin icin, musaade eder misin hemen gidip bende ne urunler gelmis bakmak istiyorum zaman kaybetmeden demis ve dusmus yola.
Kleopatra arkasindan bakip  "HANGI YASTA, HANGI KONUMDA OLURSA OLSUN, KADIN KADINDIR" deyip gulumsemis.
Iste sevgili dostlar sizler tam o sayfadasiniz, bakiniz etrafa muhakkak Kleopatra'nin bahsettiği sırlardan kendinize göre bir tane bulacaksiniz, siz niye eksik kalasiniz ki?
Hepimizin gonul guzelligi basta olmak uzere, butun guzellikleri sonsuz olsun.
Sevgilerimle.
Mukaddes TİRYAKİ

Mukaddes Tiryaki'ye misafir yazarlığı ve bu güzel yazısı için çok teşekkür ediyorum.. :)
Eğer siz de Mukaddes hanımın yazılarını benim gibi çok sevdiyseniz blogunu buradan takibe alabilirsiniz.

Ben de blogunda konuk yazar olup kalemini devralmak istiyorum diyorsanız da gamzey1989@hotmail.com adresine maillerinizi bekliyorum.. :)



Beğendiysen paylaş o zaman :)

1 yorum:

  1. Cok keyifle okudugum, pek eglendigim ve sizin gibi acaba boyle bir hikaye onceden varmiydi diye dusundugum bir yazi olmus. Tam size gore yazilmis ne hos.

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥