#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

11 Nis 2014

Naciye Teyze Konağı | Alaçatı Günlüğü-4

www.tips-fb.com

Bir zamanlar ''Var mısın Yok musun?'' yarışmasının ünlü yarışmacısı Mevlüt'ün annesi Naciye Teyze'yi bilmeyeniniz yoktur. Hani şu sıralar Didi reklamlarında oynayan tatlı teyzemiz :)
Alaçatı'da Naciye Teyze'nin ev yemekleri de yaptığı butik oteli olduğunu duyunca büyük bir hevesle Naciye Teyzemizi görmeye gittik.. :)


Gittik gitmesine ama sanırım bu konuda biraz şanssızmışız ki Naciye Teyze'nin bizim Alaçatı'ya vardığımız günün sabahında memleketine dönmüş. Ama buraya kadar gelmişken Naciye Teyze'nin ünlü yeşil mantısını yemeden gitmek olmaz değil mi? Siparişlerimizi verdikten sonra hemen mekanı keşfe daldık.


Naciye Teyze'nin konağına daha girer girmez buram buram kokan beyaz sabun kokusunun sebebini bulduk bile.. :) Naciye Teyze beyaz sabunun sıvılaştırılmış halini burada satıyormuş. Benim gibi beyaz sabun kokusuna hayran olanlar için bu sıvı beyaz sabunlar günlük hayatta gerçekten çok kullanışlı.. :)


Bu da Naciye Teyze'nin kavunlu zeytin ağacı.. :)


Biz etrafı keşfede duralım, mantılarımız geldi bile.. :)
Bizi ağırlayan Naciye Teyze'nin eşine bu mantının sırrını soruyorum, Naciye Teyzeniz bana bile söylemiyor diyor. ''Eee, peki Naciye Teyze yokken mantıları kim yapıyor peki?'' diye soruyorum.
Naciye Teyze bu yeşil mantıyı Alaçatı'lı bir teyzeye de öğretmiş ve Naciye Teyze'ye yardım ediyormuş bu kişi. ''Denemeye değer mi?'' derseniz, hiç düşünmeyin derim.. :)

Sabun kokuları ve Naciye Teyze'nin eşinin hoş sohbetinin ardından tekrar bisikletlerimize atlıyoruz ve Alaçatı'yı keşfetmeye devam ediyoruz..


+
  Sosyal Medyada Takip Et 
+

Beğendiysen paylaş o zaman :)

3 yorum:

  1. Didi reklamında oynayan tatlı teyzeyi ben otantik, kendi halinde bir teyze olarak düşünmüştüm, vay vay vay oldum şimdi:)
    Demek görünüşe aldanmamak lazımmış, akşam akşam iyi geldi bu hoş otele hafiften magazinsel bir gezi yapmak, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım benim :) İlk duyduğumda ben de çok şaşırmıştım ama Naciye Teyze aslında tahmin ettiğimizden çok da farklı değil, gözlemeleri, börekleri kendi yapıyormuş burada normalde, Var mısın Yok musun da ödülü kazanınca Konya'dan gelip burayı işletmeye başlamışlar işte :)

    YanıtlaSil
  3. Naciye Teyze çok başarılı, azimli örnek alınabilecek bir insan... Hayatta hep başarılı, mutlu olsun...

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥