#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

1 Ağu 2014

Nuxe Çekilişi Yeni Sonucu/Çekiliş Tekrarlandı

www.tips-fb.com
Öncelikle çekilişe katılan herkese çok teşekkür ediyorum ve sonuçları açıklamamdaki 10 günlük gecikmeden dolayı katılan arkadaşlarımdan özür diliyorum. Aniden gelişen sağlık sorunlarım sebbiyle gecikmeli de olsa kazanan arkadaşımızı belirleyebildim.
Kazanan kişi @ecefobi 
Tebrikler!
@ecefobi iletişim bilgilerini en kısa sürede gamzey1989@hotmail.com adresine mail olarak gönderebilrsen, hediyenin sana ulaşmasını sağlayabiliriz.
Arkadaşlar ilk defa böyle bir çekiliş yapıyorum :)
Kazanan arkadaşımız ecefobi çok içten bir mail atarak daha önce turuncukasa.com un sponsorluğunda düzenlenen başka bir çekilişi de kazandığı için hakkından feragat ederek çekilişi yinelememi isteedi.
Ben de katılımcılar arasından ecefobiyi çıkararak tekrar o sihirli düğmeye bastım ve yeni kazananamız;
Geveze Kitap Kurdu oldu, tebrikler!.. :)
Bu kez iletişim bilgilerini senden bekliyoruz.. :D

Kocaman Sevgiler Herkese!.. :)

  Sosyal Medyada Takip Et 
+

Beğendiysen paylaş o zaman :)

3 yorum:

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥